№: 1
ID картки працівника:
42809
Найменування посади:
Професор
Факультет/Відділення/Інститут:
Факультет бізнесу та права
Кафедра/Науковий підрозділ тощо:
Кафедра маркетингу
Трудовий статус посади (основне місце роботи, суміщення, сумісництво):
Основне місце роботи
Місце основної роботи, найменування посади:
-
Фізична особа. ID:
4421157
Фізична особа. ПІБ:
Войтович Сергій Ярославович
Фізична особа. Дата народження:
09.01.1973
Фізична особа. Громадянство:
Україна
Фізична особа. Стать:
Чоловіча
Початок роботи в закладі:
28.08.1995
Дата початку стажу:
28.08.1995
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Тип:
Науково-педагогічний
Безперервний стаж:
Так
Стаж науково-педагогічної та/або наукової роботи. Повних років:
28
Відомості про підвищення кваліфікації:
"1. Люблінська Політехніка1.11.2016-31.01.2017 р. Наукове стажування, Свідоцтво про підвищення кваліфікації WZ/CER/01/01/2017 від 31.11.2017 р. ГО ""Українська Асоціація Маркетингу"" 19.04.2021-18.06.2021
Останні зміни в ЄДЕБО:
02.04.2022 12:34
Досягнення у професійній діяльності:
  • 1) наявність не менше п’яти публікацій у періодичних наукових виданнях, що включені до переліку фахових видань України, до наукометричних баз, зокрема Scopus, Web of Science Core Collection

    1. Voitovych S. The peculiarities and hrocedures of the transition to outsourcing byconstruction companies in Ukraine/ T. Danyliuk, L. Lipych, O. Tovsteniuk, M. Kushnir, S. Voitovych // Problems and Perspectives in Management. – Volume 15. – Issue 2. – Sumy, 2017. – P. 65-73. (Scopus)
    2. Voitovych S. Conditions of formation and stimulation of the activators of innovative development of Ukraine / I. Shtuler, I. Cherlenyak, A. Domyshche-Medyanik, S. Voitovych // Problems and Perspectives in Management. – Volume 15. – Issue 2. – Sumy, 2017. – P. 150-160. (Scopus)
    3. Войтович С.Я. Особливості інвестиційного забезпечення туристичної сфери в умовах транснаціоналізації світогосподарських процесів / С.Я. Войтович, О.М. Лютак, І.М. Лях, Л.С. Лісовська // Збірник наукових праць «Фінансово-кредитна дяльність: проблеми теорії та практики». – Том 1. – № 24. – Харків: ХІБС. – 2018. – С. 95-103. (Web of Science)
    4. Войтович С.Я. Features of institutional change in the context of accounting standardization and universalization of the regulatory mechanism for international tourist activities / Olena Liutak, Hanna Chepurda, Serhii Voitovych // Baltic Journal of Economic Studies. Volume 4 Number 2. Riga: Publishing House «Baltija Publishing», 2018. P.119-125. (Web of Science) 5.
    5. Reikin, V.S., Voitovych, S.Ya., Danyliuk, T.I., Dedeliuk, K.Yu., Lorvi, I.F. Neuromarketing as Interdisciplinary Area: Theoretical and Methodological Analysis. Estudios de Economia Aplicada, 2021, 39(6) (Scopus)

  • 3) наявність виданого підручника чи навчального посібника (включаючи електронні) або монографії (загальним обсягом не менше 5 авторських аркушів), в тому числі видані у співавторстві (обсягом не менше 1,5 авторського аркуша на кожного співавтора)

    1. Поведінка споживача [текст] : посібник для студентів спеціальностей 075 Маркетинг та 073 Менеджмент / С.Я. Войтович, О.О. Войтович. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 278 с.

  • 4) наявність виданих навчально-методичних посібників/посібників для самостійної роботи здобувачів вищої освіти та дистанційного навчання, електронних курсів на освітніх платформах ліцензіатів, конспектів лекцій/практикумів/методичних вказівок/рекомендацій/ робочих програм, інших друкованих навчально-методичних праць загальною кількістю три найменування

    1. Інформаційні системи та технології в маркетингу [Текст]: методичні вказівки до виконання самостійної роботи для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетинг денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 36 с.
    2. Поведінка споживача [Текст]: методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Маркетинг галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальностей 075 Маркетинг та 073 Менеджмент денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. – Луцьк : Луцький НТУ, 2019. – 32 с.
    3. Основи менеджменту, маркетингу та адміністрування в сфері ФКС: методичні вказівки до практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми Середня освіта (фізична культура) галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014 Середня освіта (фізична культура) денної та заочної форм навчання / уклад. С. Я. Войтович. Луцьк: Луцький НТУ, 2021. 32 с.

  • 6) наукове керівництво (консультування) здобувача, який одержав документ про присудження наукового ступеня (прізвище, ім’я, по батькові дисертанта, здобутий науковий ступінь, спеціальність, назва дисертації, рік захисту, серія, номер, дата, ким виданий диплом)

    "1. Динилюк Т.І. Тема дисертації: «Теоретико-методичні засади задоволення попиту населення підприємствами побутового обслуговування» (2009 р.), № диплома ДК 055100;
    2. Рейкін В.С. Тема дисертації: «Ціноутворення на регіональних ринках житлової нерухомості» (2009 р.), № диплома ДК 058295;
    3. Букало Н.А. Тема дисертації: «Формування системи задоволення потреб споживачів у послугах вищих навчальних закладів» (2010 р.), № диплома ДК 062771;
    4. Потапюк І.П. Тема дисертаці«Стратегічне маркетингове управління підприємствами фізкультурно-спортивних послуг»: (2013 р.), № диплома ДК 016421.
    "

  • 7) участь в атестації наукових кадрів як офіційного опонента або члена постійної спеціалізованої вченої ради, або члена не менше трьох разових спеціалізованих вчених рад

    Офіційний опонент при захисті кандидатської дисертації:
    1.Сугак Тетяни Михайлівни (ВНЗ "Національна Академія Управління", 2018)

  • 8) виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах

    1. Відповідальний виконавець XII етапу держбюджетної науково-дослідна робота: «Регіональна політика розвитку відновлювальної енергетики» № державної реєстрації Міністерства освіти і науки України: 0115U002199. Термін виконання: 01.10.2017-31.12.2017.
    2. Керівник науково-дослідної роботи, яка виконується на кафедрі маркетингу в межах робочого часу викладачів за темою «Управління інноваційним розвитком регіонів та підприємств» (№ ДР 0117U004762, термін виконання: 2017-2020 рр.).
    3. Керівник і виконавець прикладного дослідження договір № 67/05 – 2018 «Профілювання образів споживачів рекреаційних послуг» із ФОП Гусаком Н.Б., рекреаційний комплекс «Рестпарк», який виконано до 23 червня 2018 р., що підтверджено актом виконаних робіт.

  • 9) робота у складі експертної ради з питань проведення експертизи дисертацій МОН або у складі галузевої експертної ради як експерта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, або у складі Акредитаційної комісії, або міжгалузевої експертної ради з вищої освіти Акредитаційної комісії, або трьох експертних комісій МОН/зазначеного Агентства, або Науково-методичної ради/науково-методичних комісій (підкомісій) з вищої або фахової передвищої освіти МОН, наукових/науково-методичних/експертних рад органів державної влади та органів місцевого самоврядування, або у складі комісій Державної служби якості освіти із здійснення планових (позапланових) заходів державного нагляду (контролю)

    Протягом 2016-2018 років як експерт двічі брав участь у акредитаційній експертизі ВНЗ щодо підготовки бакалаврів та спеціалістів напряму підготовки 6.030601 та 7.030601 «Менеджмент», згідно наказу МОН України у Карпатському інституті підприємництва Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародинй університет розвитку людини «Україна»».

  • 11) наукове консультування підприємств, установ, організацій не менше трьох років, що здійснювалося на підставі договору із закладом вищої освіти (науковою установою)

    Наукове консультування підприємства. Посада: Консультант з маркетингу. Номер договору: 1К/02.01.2017 між ПП «Джерело» та п. Войтовичем С.Я. відповідно до договору про співрпацю № 265/19 пр від 05 грудня 2019 року між Луцьким НТУ та ПП «Джерело».

  • 12) наявність апробаційних та/або науково-популярних, та/або консультаційних (дорадчих), та/або науково-експертних публікацій з наукової або професійної тематики загальною кількістю не менше п’яти публікацій

    1. Войтович С.Я., Гомон О.О., Данилюк Т.І. Профілюваня образів споживачів санаторних послуг : Сучасні проблеми інформатики в державному управлінні, економіці, освіті та подоланні наслідків чорнобильської катастрофи : матеріали XVIII-го міжнародного наукового семінару (1-5 липня 2019р.). Київ – Світязь. 2019. С. 76-80. (0,25 д.а.)
    2. Войтович С.Я., Божидарник Т.В., Загоруйко В.Л. Особливості реалізації маркетингових засад функціонування санаторно-курортних закладів : Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : збірник тез доповідей XIV міжнародної науково-практичної конференції (28-30 листопада 2019р.). Хмельницький : Хмельницький національний університет. 2019. С. 134-136. (0,1 д.а.)
    3. Войтович С.Я. Інформатизація управління закладами послуг : Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет конференції (1 листопада 2019 р.). Луцьк : ІВВ Луцького НТУ. 2019. С. 36-37. (0,1 д.а.)
    4. Войтович С. Я., Ковальський В. І. Вплив пандемії «covid – 19» на застосування маркетингового інструментарію виробниками м’ясної продукції. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІ Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених. (8 травня 2020 р). Луцьк : Луцький НТУ, 2020. С. 108-110. (0,13 д.а.).
    5. Войтович С. Я., Войтович Я. С. Особливості управління закладами послуг на засадах маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : тези VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів та молодих вчених. (26 березня 2021 р). Луцьк : Луцький НТУ, 2021. С. 48-50. (0,1 д.а.).

  • 14) керівництво студентом, який зайняв призове місце на I або ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або робота у складі організаційного комітету / журі Всеукраїнської студентської олімпіади (Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт), або керівництво постійно діючим студентським науковим гуртком / проблемною групою; керівництво студентом, який став призером або лауреатом Міжнародних, Всеукраїнських мистецьких конкурсів, фестивалів та проектів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі міжнародних, всеукраїнських мистецьких конкурсів, інших культурно-мистецьких проектів (для забезпечення провадження освітньої діяльності на третьому (освітньо-творчому) рівні); керівництво здобувачем, який став призером або лауреатом міжнародних мистецьких конкурсів, фестивалів, віднесених до Європейської або Всесвітньої (Світової) асоціації мистецьких конкурсів, фестивалів, робота у складі організаційного комітету або у складі журі зазначених мистецьких конкурсів, фестивалів); керівництво студентом, який брав участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх, Всесвітній та Всеукраїнській Універсіаді, чемпіонаті світу, Європи, Європейських іграх, етапах Кубка світу та Європи, чемпіонаті України; виконання обов’язків тренера, помічника тренера національної збірної команди України з видів спорту; виконання обов’язків головного секретаря, головного судді, судді міжнародних та всеукраїнських змагань; керівництво спортивною делегацією; робота у складі організаційного комітету, суддівського корпусу

    1. Керівництво студенткою Савош Анною, яка одержала диплом І ступеня на ІІ Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт «New ideas. New possibilities». «Нові ідеї. Нові можливості» (2017 р.)

  • 19) діяльність за спеціальністю у формі участі у професійних та/або громадських об’єднаннях

    1. Член спілки «Українська асоціація маркетингу» (УАМ) 2014-2021 роки.
    2. Голова Волинського осередку «Українська асоціація маркетингу» (УАМ) 2020-2021 роки